Friday, April 9, 2010

POEZIILE MELE;))

nostalgie
departarile mele,le cunosteam,si visurile imi erau aceleasi,
dar ai veni tu,si dintr-o data sunetul lor,
s-a imbracat in culoare


sfarsit
intr-un amurg ,pasii lumii piereau
si lumina se desavarsea prin zbaterile celor ce au fost candva
strigat


de dragoste
in ochi tai,vad lumea neinteleasa,in lupta cu un atotputernic sine,
in ochii tai,simt ecouri stinse,si plans
in ochii tai,e resemnarea mea'
in ochii tai,sunt ochii mei,ce te cuprind pe tine.

domesticire
care ar fi lucrul tragic pe lumea asta?
sa mai existe o viata in moartea de care toti se tem
si aceea sa se numesca Eden.

karma
in asteptarile mele vad cetati ce cresc spre inalte cuiburi,
pentru ca in umbra mea se intalnesc adesea pasari'
ce poarta in zborul lor nefiinta mea.


mers
pasii mei te cauta,si lumina mea striga in intuneric
intre nestiinta si putinta,
intre a fi si a vrea sa fi
intre un mine,si un noi,
se afla mereu departarea ciudata.



eu
habar n-ai tu cum se stinge lumea mea
ce poti stii tu,de mine
cand in privirea ta,se asterne tot mai mult departarea

intrebare
crezi ca daca lumea s-ar schimba maine
tu ai avea privilegiul sa devi un altul?
nu,pentru ca blestemul nu s-a sfarsit.

monolog
auzi?pana la urma nu cred eu ca toate au o menire pe lumea asta
cum iti explici dealtfel ca unele lucruri mor neincepute inca
asta ar fi o menire a sfarsitului,intru-nefiinta?

salbaticire
cum cum cum?
unde era cand eu am venit?
de ce nu m-a asteptat?
a plecat deja?
ce fac eu aum singura,fara Moartea mea?
credeam ca vom descoperi impreuna drumul spre nicaieri

CARMEN ZAFIU AVIS-MIZIL

No comments:

Post a Comment